Deprecated: Hook custom_css_loaded is deprecated since version jetpack-13.5! Use WordPress Custom CSS instead. Jetpack nu mai acceptă CSS personalizat. Citește documentația pe WordPress.org pentru a învăța cum să aplici stilurile personalizate pe site-ul tău: https://wordpress.org/documentation/article/styles-overview/#applying-custom-css. in /home/tutorialewp/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
Bounce rate - Tutoriale WP

Bounce rate este un termen de marketing pe Internet utilizat în analiza traficului web. Reprezintă procentul de vizitatori care intră pe site și apoi părăsesc („bounce”), în loc să continue vizualizarea altor pagini din același site. Bounce rate este calculat prin numărarea vizitelor de o singură pagină și împărțirea acestuia cu numărul total de vizite. Apoi este reprezentat ca procent din totalul vizitelor.

Bounce rate este o măsură a „lipsei”. Ideea este că un site web eficient va încuraja vizitatorii să viziteze mai multe pagini din site. Este exprimat în procente și reprezintă proporția de vizite pe o singură pagină la numărul total de vizite.

Bounce rate (%) = Vizite care accesează o singură pagină (#) ÷ Total vizite (#) pe site-ul web.

De exemplu, dacă pagina principală a unui site web primește 1.000 de vizitatori pe parcursul unei luni, iar 500 dintre acești vizitatori părăsesc site-ul după ce au vizitat pagina de pornire fără a continua la alte pagini, atunci rata de respingere a paginii de pornire ar fi de 50%.

Cifre pentru Bounce rate:

  • 40% – 60% site-uri web de conținut
  • 30% – 50% site-uri foarte bune, de top
  • 70% – 90% site-uri de tip blog
  • 20% – 40% site-uri de comerț electronic
  • 10% – 30% site-uri de servicii online
  • 70% – 90% prime pagini

Marketing

Compararea parametrului bounce rate funcție de canal (adică organice, referințe, directe, plătite, social media) vă va ajuta să vedeți dacă există probleme cu sursele de trafic.

Dacă un canal are o rată de respingere mai mare decât alta, merită să vă examinați campaniile de marketing sau eforturile pentru acel canal.

De exemplu, dacă vizitatorii care vin pe site-ul dvs. prin intermediul afișajului saltează la un ritm mai mare, asigurați-vă că anunțurile dvs. sunt relevante pentru conținutul site-ului de pe pagina de destinație la care le trimiteți. Dacă nu faceți deja acest lucru, poate fi necesar să creați pagini de destinație specifice campaniei cu apeluri afișate în mod clar la acțiuni pentru a reduce rata de respingere.

În general, punerea în concordanță a cuvintelor căutate pe site cu cele mai importante cuvinte cheie din conținutul paginilor, ajută la atragerea utilizatorilor către conținutul pe care îl aveți deja publicat. Dacă vizați cuvinte cheie generice, care sunt populare dar nerelevante, doar pentru a obține trafic, nu veți putea converti acel trafic la fel de eficient.